Quer durch Oberösterreich, Leseheft

13 Einander verstehen Verbinde jeweils die Dialektwörter mit den passenden Wörtern in Hochdeutsch. Einen Text vortragen Lies das Gedicht zweimal leise. Welche Wörter sind schwierig auszusprechen? Welche Stellen solltest du besonders betonen? Überlege, wem du den Text vortragen möchtest. Glick und Pech Foaht da Autobus zspot, iss a Pech. Foaht da Autobus zfruah, iss ah a Pech. Foaht da Autobus goa ned, iss nuh mehr Pech. Foaht owa da Autobus doh, und er foaht da üwan Fuaß, iss des greßte Pech. Da waas scho wieda a Glick, waunsd des Pech hädst, dass da Autobus doh ned foaht. Engelbert Lasinger Vül toa und do z’weng Eigentli kann koana alls des toa, was ma vo eahm erwart’t, weils allwei wieder z’weng is, was oana tuat. Drum toan de mehran Leit zeitnweis ganz weng, damits dann, wanns wieder oamal mehra toan, ausschaut, wia wanns allwei vül tátn. De Lumpn! Josef Kettl Verstehst du alles? Glick goa ned zu früh fährt zfrua foaht über den zu spät üwan zspot Glück gar nicht St.Pölten Wien Eisenstadt e r r e i c h B u r g e n - l a n d E P U B L I K N U N G A R N SLOWAKEI K R O AT I E N D o n a u Neusiedler See UBLIK Nur zu Prüfzwecken – Eigentum des Verlags öbv

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