Spielpläne Unterstufe 1, Schulbuch (1. und 2. Klasse)

43 01 Auftakt — 02 Sprechen – Rappen – Singen — 03 Tan l What shall we do with the drunken sailor T/M: aus England 2. Take him and shake him and try to awake him. 3. Give him a dose of salt and water. 4. Give him a dash with a bossom’s rubber. 5. Put him in the long-boat until he’s sober. 6. Pull out the plug and wet him all over. 7. Shave his belly with a rusty razor. 8. That’s what we do with a drunken sailor. long-boat = Beiboot | sober = nüchtern plug = Stöpsel | razor = Rasiermesser 1 Begleitet dieses Lied auch mit Klavier oder Keyboard. Auf dem Keyboard könnt ihr die Single-Finger-Funktion verwenden. Wie ihr Schlagzeug dazu spielt, erfahrt ihr auf < S. 119. & 44 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 1. What Hoo shall we do ray with the and drunk up en she sail ris or, es, . Dm Refrain: - - - - & œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ what hoo shall we do ray with the and drunk up en she sail ris or, es, . C - - - - & œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ what hoo shall we do ray with the and drunk up en she sail ris or es . Dm - - - - & .. œ œ œ œ œ œ earl y in the mor ning. œ œ C Dm - - Dm: 10. Bund C: 8. Bund 44 .. jœ œ œ jœ œ œ œ œ œ œ jœ œ œ jœ œ œ œ œ œ œ jœ œ œ jœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ klatschen auf Oberschenkel schlagen mit Ferse stampfen (li-re) Begleitung mit Bodypercussion Nur zu Prüfzwecken – Eigentum des Verlags öbv

RkJQdWJsaXNoZXIy ODE3MDE=